Ponieważ na

skończyła się inwencja (ależ złośliwy jestem !)
Chciałbym zaproponować co następuje:
Regulamin Pucharu Ogarkowa (projekt, oczywiście)
1) Do 1.12.2012 przyjmowane są zgłoszenia Ogarów. Można zgłaszać swojego psa lub cudzego po zadeklarowaniu posiadania zgody wlaściciela. Zgłoszenie powinno zawierać Imię i przydomek (o ile posiada) datę urodzenia, zdjęcie i kilka ciepłych słów. -(proponuję aby zgłoszenia były wysyłane na maila i dopiero przez moderatora zamieszczone w specjalnym wątku.Każdy pies będzie miał przypisany numer. Pozwoli to uniknąć balaganu w wątku. W prezentacji tamże
nie będzie danych właściciela psa -bo po co?)
2) Każdy chętny do głosowania,
wykupi za kwotę 10 zł dziesięć głosów, które będzie mógł rozdzielić według własnego uznania ( np. pies X -6, suka Y 2, a Z i drugie Z po 1)
(na przekazie pieniężnym wystarczy zaznaczyć numer/y psa/psów)
3) dopuszcza się wielokrotność zakupu głosów
4) głosowanie trwa do 23.12 Ogłoszenie wyników 24.12. Puchar dla zwyciężcy będzie przekazany przesyłką lub osobiście przez delegację (się zobaczy w praniu

)
5) Cały dochód przeznaczony będzie na fundusz "Ogarki w Potrzebie"
Winowajca całego zamieszania, deklaruje Ufundowanie Pucharu tej edycji
PS1. z oczywistych względów L i F, nie będą uczestniczyć w tej edycji
PS2. Nie cieszcie się, bo idea rankingu, zdobywania punktów itp, nie wyleciała z mojej głowy i może powrócić ze zdwojoną siłą
Jeżeli się podoba, to proszę o ewentualne zmiany usprawniajace.
Po błogoslawieństwie wielkiego A - Alleluja i do przodu !!! (jak nie pobłogosławi, to niech sie tlumaczy

)
S.