Ale jak Zuza urosła!
A niedawno sobie oglądałam zdjęcia z naszego pierwszego spotkania i Zuza ćwiczyła pokazywanie Redy na wystawie (wtedy była jeszcze przed pierwszą )
Kosma
A żeby z tym imieniem, które wybrał Kosma nawiązać do łowiectwa to może zrobic taki "myk" :
MOTOR MYŚLIWEGO Ogarzy Gon
Oczywiście że był:) Ogar - motorower produkowany w Polsce w latach 80. XX wieku przez firmę Romet w dwóch odmianach: Ogar 200 i Ogar 205. Ogar 200
Premiera 1983
Okres produkcji 1983-1990
Miejsce produkcji Bydgoszcz Polska Polska
Następca Ogar 205
Klasa motorower
Silnik Jawa 223, 49,9 cm³, 1,4 kW
Skrzynia biegów 3-biegowa
Ogumienie 23" x 2,125
Długość 1850 mm
Szerokość 650 mm
Wysokość 1050 mm
Rozstaw kół 1200 mm
Pojemność baku 9,0 l
Masa własna 60 kg
Prędkość maksymalna - 50 km/h
Ogar 200 jest dwuosobowym pojazdem wyposażonym w silnik (49,9 cm³) Jawa typ 223 produkcji czechosłowackiej. Ogar 205
Premiera 1986
Okres produkcji 1986-1993
Miejsce produkcji Bydgoszcz Polska Polska
Poprzednik Ogar 200
Następca Chart 210
Klasa motorower
Silnik Dezamet 023, 49,8 cm³
Skrzynia biegów 2-biegowa
Wysokość 1000 mm
Masa własna 58 kg
Prędkość maksymalna - 45 km/h
Jest to druga wersja motoroweru dwuosobowego powstałego z podzespołów 50 T3 dostosowanych do dwubiegowego silnika Dezamet. Ogar 205 ma zmienioną konstrukcyjnie ramę, dostosowaną do silnika Dezamet, obszerną skrzynkę narzędziową z miejscem na zapasowe akcesoria typu świeca zapłonowa, żarówki itp. W tym modelu wprowadzono zmodernizowaną przednią i tylną lampę z zewnętrznymi przyłączami. Produkcję zakończono w 1993 roku. /źródło wikipedia/
"Pies może nauczyć małego chłopca wierności, wytrwałości oraz tego, żeby przed snem zakręcić się trzy razy w miejscu" - Robert Benchley